Зручне місце розташування

5 июля 2018

Ремонт ходової частини автомобіля

Самий навантажений вузол автомобіля в умовах Української дійсності — це елементи підвіски. Саме вони першими приймають всі тяготи і знегоди наших доріг або бездоріжжя. В результаті чого, вони є найбільш вразливими. А ремонт ходової частини автомобіля найпопулярніший вид робіт на автосервісі.

Діагностику та ремонт ходової необхідно проходити регулярно.

Рекомендації по заміні елементів ходовки давати складно, дуже багато суб’єктивних факторів впливає на цю періодичність. Якщо брати середні показники пробігу авто за рік в 20 тисяч кілометрів. Враховуючи дві явні сезонності в нашому кліматичному поясі, при нормальних умовах експлуатації транспортного засобу. Можна рекомендувати проведення огляду кожні 10-15 тис км пробігу. Нехтувати даними процедурами не варто, тому що будь-який автовласник прекрасно знає, що від стану підвіски залежить безпека всіх учасників дорожнього руху. А вийшла з ладу запчастина, спричинить дефектовку інших елементів, що на пряму відіб’ється на гаманці. У свою чергу, своєчасність дозволить збільшити працездатність транспортного засобу і впевненість водія на дорозі.

Ремонт ходової вимагає діагностики наступних елементів:

Кульові опори

Амортизатори і пружини

Наконечники і кермові тяги

Шруси

Ступичні підшипники

Сайлетблокі

Підвіска машини — це складна система, яка рівномірно розподіляє навантаження між елементами. Автовиробники наділяють транспортні засоби індивідуальними характеристиками, досягаючи м’якості ходу на шкоду керованості або ж максимальної стійкості на шкоду комфортності.

Як вже було сказано справність підвіски — це запорука вашої безпеки, а вчасно зроблена заміна вбереже вас від неприємних наслідків. Автовласник, грунтуючись на вторинних ознаках, може визначити своєчасність заїзду на огляд. Якщо машину веде вбік, на поворотах машина розгойдується, при русі утворюється вібрація, з’являються різні стуки, нерівномірний знос шин — пора заїхати на автосервіс.

Після виявлення дефектів, проводяться роботи по усуненню. Це або заміна вузла в зборі, або елемент ремонтується, прикладом може служити важіль, в якому перепрісовиваются сайлентблоки. При дотриманні всіх правил монтажу, автомеханик працює з використанням спеціализованного інструменту, дотримується кутів та зусилля затяжки.

Обов’язкова процедура після проведення ремонтних робіт — це розвал-сходження. Роботи по заміні вузлів, збивають кути розташування колеса згідно дорожнього полотна. Щоб уникнути зносу покришок рекомендується перевірити і зробити розвал сходження.